Добре дошли
Количка

Връщане и замяна

"МАКС ТРЕЙД ОНЛАЙН“ EООД следва всички международни стандарти и разпоредби за връщане и отказ на поръчка, регулирани от Европейския потребителски център и Комисията за защита на потребителите в България и чрез електронния уебсайт maxtrade.bg Ви дава възможност да върнете закупения от Вас продукт в 14 дневен срок от получаването му и да получите обратно парите, които сте заплатили за него.

Съгласно чл.55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, всеки потребител може да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от дата на получаване. Срокът за отказ е 14 дни, считано от датата, на която Вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте влезли във владение на стоките. При договор съгласно, който сте поръчали много стоки с една поръчка, които се доставят поотделно срокът за отказ е 14 дни, считано от датата, на която Вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте влезли във владение на последната стока. В този случай заплатените суми от потребителя ще му бъдат възстановени с банков превод, не по-късно от 14работни дни, считано от датата, на която потребителя е упражнил правото да се откаже от стоката, съгласно чл.55,ал.6 от Закона за защита на потребителите. 


Отваряне на Формуляр за Отказ от поръчка и Връщане и замяна


1. Условия за връщане на стока

За да се възползва от тази възможност, потребителят трябва да изпълни следните условия:

  • Потребителят трябва да уведоми "МАКС ТРЕЙД ОНЛАЙН" ЕООД като: изпрати попълнен формуляр за отказ, и/или изпрати имейл до office@maxtrade.bg с три имена, номер на поръчка, телефонен номер и електронен адрес и решението си да се откажете от договора, и/или заяви желанието си на телефон: +359 899 73 53 30. Ние незабавно ще Ви изпратим на траен носител (например по електронна поща) съобщение за потвърждение на получаването на отказа.
  • Стоката трябва да бъде в оригиналния си вид, опаковка и качество. Стоката не трябва да бъде употребявана, с нарушен търговски вид, нарушена опаковка, надрана повърхност, разглобявана, сглобявана и/или всякакви други действия, нарушаващи целостта й.По стоката да не са налични повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване и да не е облепвана със стикери и др.Стоката трябва да е със запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
  • Стоката трябва да бъде придружена от Товарителницата „Пощенски Паричен Превод“, издадена от Спиди или Еконт и/или Оригиналната Фактура, както и всички придружаващи пратката документи при получаване й.

На връщане НЕ подлежат: 

  • Стоки по идивидуална поръчка, или такива със сменени, или променени по желание на клиента компоненти.
  • Стоки, които са променени, повредени или имат белези от употреба
  • Специализирани продукти, които са били доставени с поръчка специално за клиента
  • Специални поръчки – поръчка за стока, която не е налична в склада, и ще бъде заявена специално по желание на клиента – специализирани
  • Суми за услуги – ремонт, инсталация, закупуване на допълнителни аксесоари и други.
  • Транспортни разходи, такси при заплащане на наложен платеж.
  • Стоки, които не са в оригиналната си опаковка или липсват части от нея, както и наранен или изтрит сериен номер, или гаранционен стикер.
  • Стока с нарушен търговски вид и следи от употреба – драскотини, зацапване, износване.

2. Доставка

Очакваме да ни изпратите или да върнете обратно стоките до нас без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който сте ни информирали за отказа си от настоящия договор. Връщането на продукта/продуктите задължително се извършва с куриерска фирма СПИДИ с която „МАКС ТРЕЙД ОНЛАЙН“ EООД има договорни отношения. Разходите за връщането на продукта са за сметка на клиента, съгласно тарифата на куриерската фирма.

Стоката трябва да бъде обезопасена от повреждане по време на транспорта и изпратена до: 

Адрес: България, гр. София

Улица: Ул. Оборище №9

Телефон за връзка: Тел.: 0899735330

Или до офис на Спиди - гр. София ул. Цар Симеон №172 (СПИДИ София - Цар Симеон)

*Ако състоянието, в което ни връщате продукта, не отговаря на посочените условия, „МАКС ТРЕЙД ОНЛАЙН“ EООД си запазва правото да ви го върне обратно, като разходите ще са за Ваша сметка, а сумата, с която сте го закупили, става невъзвращаема. 

3. Възстановяване на сума

Всяко възстановяване на сума, се извършва по банков път в рамките на 14 работни дни, след връщането на закупените продукт/и. Очакваме да ни изпратите или да върнете обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни след деня, в който сте ни информирали за отказа си от настоящия договор. Суми не се възстановяват, ако Потребителят не върне продукт/продуктите. Срокът се счита за спазен, ако ни изпратите обратно стоката/стоките преди изтичането на 14-дневния срок. Възстановяване на сумата за закупен продукт/и става на посочена от Вас банкова сметка, след приемане на пратката от наша страна и след като се уверим в нейната цялост.

Ще се радваме да съдействаме и предоставим информация и детайли, които не сте открили тук. Затова при възникнали въпроси с радост ще отговорим по имейл: office@maxtrade.bg  или на тел: +359 899 73 53 30

4. Замяна на стоки

В срок от 14 дни след получаване на стоката, потребителят има право да я замени, като са спазени следните условия:

Стоката не трябва да бъде употребявана, с нарушен търговски вид, нарушена опаковка, надрана повърхност, разглобявана, сглобявана и/или всякакви други действия, нарушаващи целостта й. По стоката да не са налични повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване и да не е облепвана със стикери и др. Стоката трябва да е със запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

- Стоката трябва да има добър търговски вид - оригиналната опаковка не трябва да е повредена, трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да бъде употребявана, с нарушен търговски вид, нарушена опаковка, надрана повърхност, разглобявана, сглобявана и/или всякакви други действия, нарушаващи целостта й.

- По стоката не трябва да са на налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване и не е облепвана със стикери.

- Стоката трябва да е със запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки, съгласно тарифата на куриерската фирма, която избере да използва.

В съответствие с чл. 59 от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, изчерпана наличнос на такава, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с имейл, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули. 

В случай на невъзможност за изпълнение на замянатя със същият по вид продукт, сумата на върнатата стока или поръчка, ще бъде възстановена или клиента има право да поръча нов продукт/ти на МИНИМУМ същата стойност или по-висока.

Ако решите да замените дадена стока, моля първо да ни уведомите, като ни изпратите попълнен формуляр за замяна , и/или ни изпратите имейл с номера на вашата поръчка и причината за смяна/връщане на office@maxtrade.bg или на телефон: +359 899 735 330.

ИЗПРАЩАНЕТО НА НОВАТА СТОКА СЕ ИЗПРАЩА, СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕТО НА СТАРАТА

5. Рекламации на стоки

При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 

  1. стойността на потребителската стока, ако няма липса на несъответствие;
  2. значимостта на несъответствието;
  3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Рекламации могат да бъдат предявени в случай на:

  • констатирани производствени дефекти на стоката
  • изпратена грешна стока, различна от поръчаната.

Рекламации за повредена по време на транспорта стока, се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера.

В случаите на рекламация транспортните разходи се поемат от Продавача, като е задължително Купувача да изпрати към Продавача пратката с куриерската фирма, с която Купувача е получил пратката. Рекламации се приемат по реда описан в чл.122 и следващите от ЗЗП.

Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

  1. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
  2. След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока.
  3. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

  • разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума
  • намаляване на цената.

Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

Общи разпоредби

В случай на периодично нарушение на настоящите Общи условия от страна на Потребител, „МАКС ТРЕЙД ОНЛАЙН“ EООД има право да откаже изпълнението на последваща поръчка към същия.

Въпроси, запитвания и консултации на Потребителя могат да бъдат извършвани чрез контактната форма на уеб сайта или на тел.:  +359 899 73 53 30, в рамките на работното време: от 9:00 до 18:00 часа от понеделник до петък и в събота: от 9:00 до 14:00 часа.

Настоящите Общи условия могат да бъдат актуализирани по всяко време, без да е необходимо специално уведомяване на Потребителите. „МАКС ТРЕЙД ОНЛАЙН“ EООД  не носи отговорност, в случай че Потребителите не са се запознали с последващи актуализации на публикуваните на сайта Общи условия.

Запознаването с настоящите Общи условия и приемането им от потребителите на електронния магазин maxtrade.bg е задължително условие за сключването на договор за покупко-продажба между „МАКС ТРЕЙД ОНЛАЙН“ EООД  и съответния потребител и за извършването на доставка на поръчаните стоки.

Приемането на настоящите Общи условия от потребителите се извършва чрез маркирането на полето (чекбокса) "Запознах се и съм съгласен с Общите условия" преди завършване и изпращане на всяка поръчка. Маркирането на посоченото поле съставлява електронно изявление по смисъла на ЗЕДЕП. С приемането на Общите Условия потребителят изразява съгласие за сключване на договор за продажба от разстояние.

Европейската платофрма за онлайн решаване на спорове