Добре дошли
Количка

Често задавани въпроси

Поръчки

Не, не е задължително да се регистрирате в системата, за да направите поръчка. В случай, че решите да го направите, вие ще можете да пазарувате по-бързо, да следите състоянието и историята на поръчките, както и да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

Можете да направите поръчка в уеб сайта, по телефон +359 899735330, по имейл, във Facebook Messenger, във Viber. 

Поръчката Ви се приема автоматично в нашата система. Ако желаете да коригирате Вашата поръчка, моля, свържете се с наш представител на +359 8990735330 възможно най-скоро след заявяването й.

За да използвате Вашия Промо код за отстъпка е необходимо да го въведете в предвиденото поле в страницата на поръчка.

Просто добавете избраните продукти в количката и следвайте стъпките, за да завършите поръчката. Ако не сте добри в пазаруването онлайн, можете просто да създадете списък с избрани продукти и да ни го изпратите на имейл адрес - office@maxtrade.bg

В случай, че промените желанието си и искате да анулирате направена поръчка, моля свържете се с нас възможно най-бързо на телефон +359 899735330 или изпратете свободен текст на имейл адрес:office@maxtrade.bg

За да направите поръчка без регистрация са необходими: име и фамилия на получател, телефонен номер и точен адрес. Желателно е преди това да сте се сдобили с артикулния номер на продукта.

Ако сте избрали опция наложен платеж(ППП), като метод на разплащане, ще получите документ от куриерската фирма за пощенски паричен превод, който замества касовия бон.

1. Когато завършите своята поръчка, ще получите имейл, че поръчката Ви е приета и се обработва.

2. След като завършите своята поръчка, наш служител ще се свърже с Вас, за да потвърди, че сме я получили и е в процес на обработка.

Този списък Ви дава възможност да добавяте всички продукти, които Ви харесат и след това по- лесно да си изберете този, който най- много Ви допада, вместо да го търсите отново. След като си направите регистрация и влезете в своя профил в горния десен ъгъл ще видите няколко бутона, единият от които е "Любими"/“Желани продукти“. Когато го натиснете ще се появи списък с продукти, които сте добавяли като любими. Можете да добавяте продукти към този списък като отворите даден продукт и натиснете бутон „добави в любими“ / натиснете иконка „сърце“.

Доставка

МАКС ТРЕЙД ОНЛАЙН ЕООД използва услугите на СПИДИ И ЕКОНТ

Да, всяка поръчка от онлайн магазин www.maxtrde.bg се изпраща с преглед и тест, а ако естеството на поръчания артикул не позволява да се тества, се изпраща само с преглед. Клиентът има право да откаже пратката след преглед и/или тест, без да заплаща стойността на наложения платеж. В случай, че Потребителят откаже да приеме пратката, той заплаща цената на куриерските разходи в двете посоки.

Не. Съжаляваме, но за момента не предлагаме доставки извън територията на България.

Цената на куриерската услуга е фиксирана за всички пратки до офис, като:

  • до офис на Спиди цената е 4.90 лв.
  • до офис на Еконт е 6.90 лв.
Цената на куриерската услуга до точен адрес на клиента е за негова сметка, като се определя спрямо съответната куриерска фирма.
При подготвяне на поръчката Ви, ще бъдете информирани за точен ден на доставка. Доставката на пратки се осъществява в рамките от 1 до 3 работни дни, в зависимост от наличността на артикулите. В случай, че липсва наличност към избраната от Вас стока, ще бъдете информирани и при възможност ще Ви дадем алтернативни решения.

Връщане, замяна и рекламация

Всяка закупена стока от онлайн магазин maxtrade.bg подлежи на връщане или замяна до 14 дневен срок от получаване. За да можем да Ви възстановим сумата от покупката е нужно всеки продукт да бъде: със запазен търговски вид, без нанесени щети и липсващи части. Можете да се запознаете подробно с политиките за връщане и замяна.

Внимателно подготвяме всяка една от пратките към Вас! Но ако забележите, че има някакъв проблем, моля свържете се с нас на телефон+359 899735330 или на имейл office@maxtrade.bg, за да организираме замяна на продукта Ви с друг.

Относно фирмата

Не, maxtrade.bg предлага продуктите си само онлайн.


Работим всеки делничен ден от 09:00 до 18:00 ч., събота от 09:00 до 14:00 ч.

Да. Ваучерът се изпраща до поръчителя до адрес или офис на куриера.

Предлагаме огромна гама от продукти на едно място, компетентност и внимание към всяка поръчка и всеки клиент, както и едни от най-добри цени на пазара.

Продукти

Изложените в онлайн магазин maxtrade.bg артикули са с реални техни снимки. Въпреки това различните монитори показват цветовете по различен начин, затова може да има цветово несъответствие между получената стока и показаната в уеб сайта. Ние полагаме максимални усилия да покажем стоките в реалния им вид maxtrade.bg не носи отговорност за неточното възпроизвеждане на цветовете, дължащо се на технически параметри и настройки на дисплей на устройствата.

.Да, имаме опция да приемаме индивидуални поръчки, в зависимост изпратеното Ви запитване.

Предлагаме от 2 до 5 годишна гаранция или според посочения срок от производителя на даден продукт. Срокът на гаранцията започва да тече от момента, в който продуктът е закупен до изтичането на съответната дата, зададена от документа, който представлява покупката.

Плащане

- Плащането се извършва с пощенски паричен превид при получаване на пратката от куриер.

- Плащането се извършва с банков превод към посочената в онлайн магазина банкова сметка.